💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

)



))
))

SiYaH~YiLDiZLaR (07.03.2013/19:17)okey gulag asmaram
hemiwe ela olasanmende iSmayil yk-aramani bekledim
tovsiye etmirem dinlemeyi
~A_N_T_i_K__V_A_R~ (07.03.2013/22:49)
okey gulag asmaram
yaxwisin eliyersen,men pewmanam