canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Aile Quracagin wexsin pewesi ne olmalidir?
Mövzudakı mesaj sayı: 762
Bir-dost
Bir-dostOFF
🕒 20.03.2016 / 13:59 · #111
Inci-cicek (20.03.2016/13:55)
Men de eleyhineyem. Sporumuz olur bu movzuda. Direm oglan eskerlik cekmelidi dir bizim dovletcun yox.
Men 2003dde getmisem esgerliye o vaxt normal idi,ta ki 2011 e qeder,o vaxtdan herbide xosagelmeyen hadiseler basladi deye her kes bu fikre dusdu ki bu olkede herbiye getmek olumune qol cekmek kimi bir seydi.Sen de gor neye gore spor elemisen demirsen bu sohbet boyuyer yaxsi olmaz?baxma da biraz agir sohbetdi,qiciqlandiran soz demisen))
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 20.03.2016 / 14:02 · #112
Bir-dost (20.03.2016/13:59)
Men 2003dde getmisem esgerliye o vaxt normal idi,ta ki 2011 e qeder,o vaxtdan herbide xosagelmeyen hadiseler basladi deye her kes bu fikre dusdu ki bu olkede herbiye getmek olumune qol cekmek kimi bir
Nolsun. Hec kim hec kimnen artiq deyil. Uc ay olub cemisi. Men hemewe eskerlik cekmeyennere lag elemiwem. Gulme qonwuva )))))))
Bir-dost
Bir-dostOFF
🕒 20.03.2016 / 14:04 · #113
Inci-cicek (20.03.2016/14:02)
Nolsun. Hec kim hec kimnen artiq deyil. Uc ay olub cemisi. Men hemewe eskerlik cekmeyennere lag elemiwem. Gulme qonwuva )))))))
Yararli ola ola getmeyene men de yaxsi baxmiram,bu dovletde yasayiriqsa xidmet borcumuzdu.o qeder guldun basina geldi)))cox ustune getme sen de ))
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 20.03.2016 / 14:10 · #114
Bir-dost (20.03.2016/14:04)
Yararli ola ola getmeyene men de yaxsi baxmiram,bu dovletde yasayiriqsa xidmet borcumuzdu.o qeder guldun basina geldi)))cox ustune getme sen de ))
Periodik bu movzu tekrarlanir...olacaq da. Dir oglumu da qoymaram. Bahhh menngerey olem onda ))))))
Bir-dost
Bir-dostOFF
🕒 20.03.2016 / 15:05 · #115
Inci-cicek (20.03.2016/14:10)
Periodik bu movzu tekrarlanir...olacaq da. Dir oglumu da qoymaram. Bahhh menngerey olem onda ))))))
Duz etmir,ogullar anaya cekir,o boyuyub geder esger
@Manitou@
@Manitou@OFF
🕒 20.03.2016 / 15:10 · #116
Kafel-metlax ustasi, santexnik :)))))
NoreN
NoreNOFF
🕒 20.03.2016 / 15:30 · #117
Milli Bankin sahibi .
Bir-dost
Bir-dostOFF
🕒 20.03.2016 / 15:34 · #118
NoreN (20.03.2016/15:30)
Milli Bankin sahibi .
Maddiyat?
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 20.03.2016 / 15:35 · #119
Inci-cicek (20.03.2016/13:50)
Papasi saxlatdirib . Bi denedide
Mende Birdeneyemde nolsun.
Dedim Vayenni bileti Alsaz yandiracam.
Gedib yatib qalmiwdim Vaynkomatda ki,meni esger aparin.
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 20.03.2016 / 15:36 · #120
Inci-cicek (20.03.2016/13:50)
Papasi saxlatdirib . Bi denedide
Atam Ozude istiyirdi ki,gedim Eskerliye.
Anam qarwiydi Amma Atam deyirdi yene ozun qerar ver Mende dedim gedirem Eskerliye.
Cəmi mesajlar: 762
<< 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 77 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər