💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

Bir-dost (20.03.2016/13:59)31 yawin var senin?
Men 2003dde getmisem esgerliye o vaxt normal idi,ta ki 2011 e qeder,o vaxtdan herbide xosagelmeyen hadiseler basladi deye her kes bu fikre dusdu ki bu olkede herbiye getmek olumune qol cekmek kimi bir


_K_O_T_İ_K_ (20.03.2016/15:37)He yayda 31 olacaq
31 yawin var senin?
_K_O_T_İ_K_ (20.03.2016/15:36)Maldesss)
Atam Ozude istiyirdi ki,gedim Eskerliye.Anam qarwiydi Amma Atam deyirdi yene ozun qerar ver Mende dedim gedirem Eskerliye.

Bir-dost (20.03.2016/15:34)Pese sahesi dedim. Belede ki imkanli olmaq kime ziyan vurur ?? Cixsin 3 addim öne))))
Maddiyat?

NoreN (20.03.2016/16:35)Birinci movzunun adi sehvdi))Aile quracaginiz insana hasi peseni ve ya seneti yarasdirardiniz olsa idi yaxsi olardi.Ikinci ise bank mudurunu secen bir bey ve xanim inanmiram ki o pesenin xarizmasina gore secer onu.Sonra hedden artiq imkanli olmaq meni narahat edir.Aglimi itirecek qeder pul istemirem)))
Pese sahesi dedim. Belede ki imkanli olmaq kime ziyan vurur ?? Cixsin 3 addim öne))))

Bir-dost (20.03.2016/16:41)He ta deme. Puldan agli iten gormemisam men tapan Olar o baxma.
Birinci movzunun adi sehvdi))Aile quracaginiz insana hasi peseni ve ya seneti yarasdirardiniz olsa idi yaxsi olardi.Ikinci ise bank mudurunu secen bir bey ve xanim inanmiram ki o pesenin xarizmasina g