Şerh edirik:{Cetinliklere sebr etmeliyik dozmeliyik}

(17.04.2013 / 20:56)
Allahım bu gunumıze wukur. Bu gun nefes ala bılırıyse bunu uca Rebbıme borcluyuq.

(16.04.2013 / 14:36)
Salam. Allah sizdende razi olsun! Biz her halimizde wukur etmeliyik verende Allahdir alanda verendede sevinib alanda kederlenmemeliyik! Var olun!
Kamalrt 
(16.04.2013 / 14:19)
Hansi otaqdir etrafli yazin men de ora gelim
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt