Şerh edirik:DoVWaN vE aYi
Dozaaa 
(10.07.2013 / 12:47)
O dovwani tutsan bawni kesib xaw biwirecemm!!!

(02.05.2013 / 20:33)
;-D

(18.04.2013 / 00:01)
o dovwan Hacibala Abutalibovdu

(17.04.2013 / 19:02)
Himni 1 sat nece oxumaq olarki?
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt