Şerh edirik:Prezident
Dozaaa 
(10.07.2013 / 12:45)
Dexlisiz söybet
ADIQO 
(21.04.2013 / 10:22)
Ay yazlqlar.bu letifedi.tapmaca deyil prezidentin ne demeyi vacib deyil.söhbet onun nece qeddar olmagindan gedir.

(21.04.2013 / 04:34)
yazirsan aciq yazda

(18.04.2013 / 01:41)
Diktator weytana deyir ki, ale ged iwinden mewqul ol. Men weytani ........... Balasini axtariram ))) urrrrrraaaaaa men tapdim )))

(17.04.2013 / 22:14)
Diktator weytana deyir kiiiiii.....
*QOLF* 
(17.04.2013 / 20:31)
Direktor weytana na deyirki?

(17.04.2013 / 20:18)
Twk
Cemi 7 şerh edilib
Meqaleye qayıt