Şerh edirik:{Terbiyevi hekaye}

(31.07.2013 / 21:47)
inanin ki, bu sayta ancaq bu meqaleleri oxumaq uchun girirem. Tanishliq, qizlar ve saire meni qetiyyen maraqlandirmir.

(31.07.2013 / 21:46)
inanin ki, bu sayta ancaq bu meqaleleri oxumaq uchun girirem. Tanishliq, qizlar ve saire meni qetiyyen maraqlandirmir.

(18.04.2013 / 20:42)
Oxuduqca cox tesirlendim,aglamamaq mumkun deyil....elbette veren de O dur,alan da O dur.....bezi insanlarin yaxinlarindan dunyasini deyiwen olanda cox pis aglayirlar,saclarini yolub,uzlerini cirmaqlayirlar,yemek yemirler gunlerce ac qalirlar ...duzdu insanin ici yanir ancaq bele etmek GUNAHdi,ALLAHa xow getmir....
twkler,elinize sagliq

(18.04.2013 / 04:52)
Tam raziyam Allah sizden razi olsun! Verende sevinib alanda kederlenmemeliyik her zaman wukur etmeliyik! Var olun!
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt