Şerh edirik:Televizor
Dozaaa 
(10.07.2013 / 12:42)
Pis gösterse de qaynanasinin adni qoyar yeqin


(01.05.2013 / 18:45)
maragliydi tewekkur

(18.04.2013 / 21:43)
maraqsizdi

(18.04.2013 / 21:11)
Hmmm

(18.04.2013 / 13:24)
TEKRAR....hec gulmeli deyil amma eziyyet cekmisin,twk
NoreN 
(18.04.2013 / 12:20)
Xixififfufu (:(:

Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt