Şerh edirik:Aptekde cörey olmur.

(19.04.2013 / 21:14)
Xexe

(19.04.2013 / 14:47)
Guldum tewekkur)))
NoreN 
(19.04.2013 / 11:38)
Lap da ele letifedi!!! Ellerin aqrimasun!

(19.04.2013 / 07:28)
siz bunu semickanin icinden cixan letifeden yazmisiniz

Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt