Şerh edirik:CENNETE ILK GIREN QADIN!

(21.04.2013 / 21:07)
Tewekkurler... Sadece o qadina baxib hesed apariram kawki mende ele ola bilsem

Hamza 
(21.04.2013 / 04:46)
cok guzel bunu ilk okudugum zamam cok duygulanmistim

(20.04.2013 / 19:15)
TEKRARdi .....ancaq cooox gozeldi...bu qadinin 10% i indikilerde ola.....twk elinize sagliq

(20.04.2013 / 11:10)
Cox maragliydi twk Ugur_boceyi ...bu qadinin yarisinin yarisinin yarisi qeder olum besimdi........twk
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt