Şerh edirik:sevgi...ayriliq...son mektub...

(03.05.2013 / 16:44)
mence ikiside haqlidi belesi daha dogrudur

(21.04.2013 / 04:07)
Ikisi de haqlidi.....qiz yalan danimayib,sevmediyi ucun haqlidi.....oglan da sevgisini dile getirdiyi ucun

(21.04.2013 / 01:31)
qiz duz edib sevmediyi birine nece umid vere bilerdi axi?bu daha da pis olardi,oglanida qinamaq duzgun olmazdi qelb sevenda soz kecirmek olmur

(20.04.2013 / 23:12)
Burda kim duzdu kim sehvdi onu deye bilmerem.ama onu biliremki qiz duzun deyib.yaxsiki ne varsa onu deyib..
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt