Şerh edirik:"EMELLER NIYYETLERE GOREDIR!"

(21.07.2013 / 17:32)
Bismilleh
elhemdulilleh
ve sallallahu aleyhi ve aihi vessellem.
Allah sunan taala sene rehmet ehsan etsin aziz mumine.
Hamza 
(23.04.2013 / 04:36)
Allahutala bizleri sorguya cekende agzimiz kapanip vucudumuz konusucak hangi organimiz ne gunah sevap islediyse hepsini anlaticak

(21.04.2013 / 20:29)
...ALLAH RAZI OLSUN...

(21.04.2013 / 02:50)
Çox gözel beyendim.İnsan hansi hereketi etsede gerek niyyeti xow olsun esas odu.Bawqalariyçin yawamaq bizim millete xaw xususiyyetdi.Gören ne vaxt bezecik.Tewekkür Elya

(20.04.2013 / 20:55)
Bezi insanlar dogurdan da bawqalarinin fikrine gore ibadetle mewguldurlar,onun haqqinda yaxwi sozler daniwsinlar deye...herenin bawi bir cur getirir de,"INSAN"lardi da

(20.04.2013 / 18:35)
twk Elya her kes etdiyi yaxwiligin mukafatini alacaq eger o yaxsiligi urekden severek edibse ...
A_R_A_B 
(20.04.2013 / 18:27)
tesekkur cox gozel qeyd etmisiz
Cemi 7 şerh edilib
Meqaleye qayıt