Şerh edirik:{Ip eyiren qocanin hekayesi}
Sevgiaxtaran 
(20.03.2015 / 23:18)
Elbetdeki sebir gozel seydir ve Allahimiza da xos geler.Sebrinde bir noqtesi bir zirveside var axi

(22.04.2013 / 17:58)
duzduuuu ALLAHIMIIZI UNUTMUYAG HER CETINLIYEE SEBR EDIB WUKR EDEK
Cemi 2 şerh edilib
Meqaleye qayıt