Şerh edirik:Futobol şərhçisi toy apararsa.

(16.03.2014 / 20:37)
Ferda Xudaverdiyev..... :))) ela

(25.07.2013 / 21:51)
yeri var

(12.06.2013 / 23:13)
super hec vaxt bele gulmemiwdim

(03.06.2013 / 13:10)
Super hele omrumde bu qeder gulmemiwdim

(29.04.2013 / 03:45)
))))) yeri var qaqas ellerive sagliq

(26.04.2013 / 16:22)
pis deyil
likestrike 
(26.04.2013 / 12:30)
cox sagol
sevenbilir 
(26.04.2013 / 11:54)
yaxsi duzub-qosubsan maraqli idi

(25.04.2013 / 07:28)
ok superdı

hec tersine olsa bizimkiler meydanacada ıraniye oynasalar teeccüblenmerem.
ADIQO 
(24.04.2013 / 00:10)
Her wey eladi.bes eksine olsa nece.tamada futbol werhcisi olarsa nece olar?
Cemi 13 şerh edilib
[1] 2 >>
Meqaleye qayıt