Şerh edirik:Ən güclü kimdir? (İbrətamiz nağıl)

(28.04.2013 / 14:49)
Tewekkürler

(28.04.2013 / 11:10)
Twk

(28.04.2013 / 00:26)
bu dawyonan ne imiw ee bele) ellerinize,ureyinize saqliq.. Gozel hekayedir

(27.04.2013 / 22:29)
elinize saglig. keske hec kese hesed aparmasag
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt