Şerh edirik:ALLAH şeytani niye oddan yaradıb?
zerrab 
(06.05.2013 / 00:26)
weytanin oda dexli yoxdu od mugeddesdi

(05.05.2013 / 21:26)
Allah weytana lenet etsin.....bizleri weytandan uzag etsin....yazan ellerniz var olsun....

(05.05.2013 / 21:12)
allah her birmizi weytandan uzaq etsin
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt