Şerh edirik:QoL SaaTi...

(08.02.2014 / 10:39)
mende uwaq vaxti em telefonumuzu yumusdum mama gelib goturende zeng etsin gorduku su tokulur tupkada dedim mama hele qurumuyub axi isdemez mama hem guldu hem de aciqlandi)/
A_M_I_G_O 
(09.05.2013 / 23:50)
)))

(09.05.2013 / 16:08)


(09.05.2013 / 15:32)
eladi. Menim balaca qohumumda telefonumu yumusdu. Ozu de deyirki yudum ki temiz olsun.
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt