Şerh edirik:Qəməri bəni-Haşim

(21.05.2013 / 09:32)
Hele ele bir şehid olmayib qolsuz agzinda korpelere su apara ozunu yaddan cixara,agrilari hiss etmiye.:-(:-( Allah butun şehidlerimize rehmet elesin.cennetlik olsunlar insheAllah.
KILOPATRA 
(21.05.2013 / 07:56)
ABBASIN MEQAMI ELE YUKSEK OLACAQ KI QIYAMETDE BUTUN WEHIDLER ONA QIPDE EDECEK.ELLERIVE SAGLIQ.
Cemi 2 şerh edilib
Meqaleye qayıt