Şerh edirik:yaxsiliq et

(02.06.2015 / 03:59)
Allah var ve her weyi gorur artig derecede xayiw edirem bura bele weyler yazmiyin,her salam verene salam yazsaydig da ne olacaqdi ko
Gunduz_666 
(02.12.2014 / 04:18)
sikim neslindeki butun qizlari qehbenin qarninnan cixan men deyildim gunde senin dowlerini ellewdiren sen deyildin gotuvu sikime surten
AGENT-OO7 
(21.10.2014 / 00:44)
seninkimi qanacaqsiz eşşey salam almayan coxdu burda ay sonu 5724
qazax22 
(22.05.2013 / 22:57)
Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a))

(22.05.2013 / 13:58)
MEHEMMED PEYGEMBER (s.e.s) buyurur: "Olenlerin yaxwiliqlarini yada salin ve pisliklerine goz yumun"
yaxwiliqlarimizi ozumuzle axirete aparacayiq.
ALLAH razi olsun tewekkurler
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt