canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


Şerh edirik:Namaz qilmaq isteyirem,amma vaxtim yoxdur
(28.05.2013 / 11:10)
NAMAZ QILAN BENDEDIR QILMIYAN WER BENDEDIR GAH QILIB GAH QILMIYANIN YERI CEHENNEMDEDI
(24.05.2013 / 09:23)
isteyirem hec vaxt hec kim demesin.Sabahimizi bilmeyirik bu fani heyata goz aca bileceyik ya yox.Bismillah bawlayin.
Ayla321 (23.05.2013 / 22:59)
tewekkur edirem men de ne vaxtdir namaza bawlamaq isteyirem ama deqiqlewdire bilmirem.
Cemi 3 şerh edilib

Meqaleye qayıt