Şerh edirik:Namaz qilmaq isteyirem,amma vaxtim yoxdur

(28.05.2013 / 11:10)
NAMAZ QILAN BENDEDIR QILMIYAN WER BENDEDIR GAH QILIB GAH QILMIYANIN YERI CEHENNEMDEDI

(24.05.2013 / 09:23)
isteyirem hec vaxt hec kim demesin.Sabahimizi bilmeyirik bu fani heyata goz aca bileceyik ya yox.Bismillah bawlayin.
Ayla321 
(23.05.2013 / 22:59)
tewekkur edirem men de ne vaxtdir namaza bawlamaq isteyirem ama deqiqlewdire bilmirem.
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt