Şerh edirik:Istemerem...

(17.07.2013 / 07:22)
Yazan ellerun var olsun.... Ehsen..,

(11.07.2013 / 08:22)
Bismilleh.
maaaşaALLAH. Çox gözel.

(24.06.2013 / 14:51)
Qewengdi.

(21.06.2013 / 10:35)
Tewekkur edirem...gozel gununuz olsun...
WirinKuklam 
(20.06.2013 / 22:42)
cox gozeldi
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt