Şerh edirik:Namaz qilmasamda Qelbim Temizdir deyenler.

(15.10.2013 / 09:45)
men qiliram InwaAllah qebul olunar...Allah butun namaz qilanlarin namazini qebul etsin...

(14.07.2013 / 11:26)
Allah momun ve momunelerimizin ibadetlerin qebul eylesin bizi bagiwlamamiw bu dunyadan aparmasin Aaamin!

(14.07.2013 / 06:47)
insallah bawliyacam

(13.07.2013 / 23:34)
Cemi Muslumanlarin ibadet ve oruclari qebul olunsun.Amin.

(13.07.2013 / 23:24)
Namaz Qilmiram Ama Ureyim temizdi-deyenler Cox Sehv Fikirlesirler.Cunki Insani Paklasdiran,Ureyini Temiz Eden,Kircin Emellerden Uzaq Tutan Ele NAMAZ-di,Gelin NAMAZ qilaq,ORUC tutaq,Yaradanimiza Ibadet Edekki Qelbimiz Temiz olsun.Muqeddes Ayinizda Mubarek.Ey Muselman Baci ve Qardaslar ALLAH Orucunuzu Qebul Etsin,Ne Niyyetiniz Varsa Heyata Kecsin...AMIN AMIN...

(13.07.2013 / 18:25)
Amin.

(13.07.2013 / 18:14)
Bismilleh.
ehsen. ALLAH subhan taala rehm etsin senin simanda hamıza.
Cemi 7 şerh edilib
Meqaleye qayıt