Şerh edirik:«« Dostum Xeyanetkar, Yarım Vefasız »»

(25.07.2013 / 14:03)
olar bu weiri goturum?

(23.07.2013 / 15:07)
Qaqam allarina saqliq adami lap naysa yena allarina saqlir zehnina quvvat

(22.07.2013 / 01:47)
ALLAH belalarini versin....bele hisler yawayanlara ALLAH sebr versin

(20.07.2013 / 23:39)
He özüm yaziram hamsini. Çox sagolun.

(20.07.2013 / 23:24)
cox gozel weirdi ureyine sagliq

(20.07.2013 / 23:14)
ozun yazmisan? superden de qabagadi 1+ menden
Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt