Şerh edirik:Sensizlikle bacarmiram........

(22.07.2013 / 08:18)
qesengdir

(20.07.2013 / 23:03)
hamiviz sagolun.

(20.07.2013 / 21:21)
tewekkur bele qewey weir yazdigincin
Ayli_Gecem 
(20.07.2013 / 20:45)
Coox beyendim.boluwduyunuz ucun twkler
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt