Şerh edirik:Qayitma ne olar....

(22.07.2013 / 12:06)
twk,yox muellifi men deyilem.

(22.07.2013 / 08:54)
Cox gozel. Ulker xanim ozunuz yazmisiz bunu?

(22.07.2013 / 08:14)
sen getdin omrumden son bahar kimi, qayitma geriye durnalar kimi, yasha zirvelerde yasha qar kimi, eriyib yagisha sele qayitma

(21.07.2013 / 14:23)
ozu ki var)))
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt