Şerh edirik:floranın müsahibesin ardı 3

(23.07.2013 / 17:29)
Bezi qizlarimiz ere gedenden sonra hicab geyinirler. Amma qiz uwaginda artiq qadin silueti formalawibsa demeli o hicab geyinmelidir ki, endami bilinmesin. Cunki qadin yalniz oz mehremine gorune biler.

(22.07.2013 / 15:12)
Senin kimi qizlara Ehsen Hicabi qoruyub saxladigina gore bir Hicabli qiz olaraq tesekur edirem

(22.07.2013 / 01:44)
sag eli hazirlawan abturiyentlere

(21.07.2013 / 19:05)
Ehsen,halal olsun
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt