Şerh edirik:^Icinden gelmirse aglama gulum^

(22.07.2013 / 08:13)
Buda menim yeni nikim.

(22.07.2013 / 08:00)
Adim nurlan, soy adim eliyevdi. Yeni nikimle sizler ucun yeni-yeni weirler paylawacam. Oxudugunuza gore twk edirem.

(22.07.2013 / 07:55)
Duzdu. Bawima gelenleri yazmiwam.

(22.07.2013 / 07:54)
Twk ulker xanim.

(22.07.2013 / 00:25)
qewengdi,ellerivize sagliq.

(21.07.2013 / 23:40)
beli,oz sevgisini itirenler de var
Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt