Şerh edirik:TANRIM BIZE AYRILIQ VER(((

(24.07.2013 / 09:14)
Ewq olsun bunu yazana. Paylawdigina gore twk qaqa

(24.07.2013 / 08:32)
Super seirdir. Tesekkurler size qaqasim. Dogrudan cox xowuma geldi

(23.07.2013 / 14:52)
cox gozel.
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt