Şerh edirik:Men seni sevmirem ki?! ( Cigatel Isaqizi )

(27.09.2013 / 22:19)
Ela suppe(^_^)

(26.07.2013 / 11:18)
sizin yazdiginizdan mene bele gelir ki siz ozunuze diqqet ve hormet eden xanimsiz

(26.07.2013 / 11:12)
niye yazmadiz xanim?

(26.07.2013 / 11:03)
beli mimkundur xanim?

(26.07.2013 / 11:02)
Menimle??

(25.07.2013 / 17:19)
xanim sizinle semimi dost olmaq isterdim mumkundur?

(25.07.2013 / 03:17)
sevgi gozel hissdir onu yawdib yawayana dunyanin en gozel etiri olan guldur qadinda guldur sevilerse etir sacar sevilmerse solar.qadina sevgi hormet ve diqqet lazimdir

(24.07.2013 / 15:28)
belede

(24.07.2013 / 14:53)
Deymez:)
_charli 
(24.07.2013 / 12:46)
Cox xowduyurdum bu weri cox saqolun
Cemi 14 şerh edilib
[1] 2 >>
Meqaleye qayıt