Şerh edirik:Men seni sevmirem ki?! ( Cigatel Isaqizi )

(24.07.2013 / 10:27)
:))))

(24.07.2013 / 10:22)
Hirslenmeyin, Sizin reytinqe ses verdim)
Nemetov 
(24.07.2013 / 08:35)
nazina baxda bunun

(24.07.2013 / 08:29)
Werhler yazmayin istemirem.... Werhleriniz ucun deyil bu weiri ozum cox sevdiyim ucun qeyd etmiwem....!
Cemi 14 şerh edilib
<< 1 [2]
Meqaleye qayıt