Şerh edirik:^^QARA GOZLERINE QURBAN OLARAM^^

(26.07.2013 / 01:19)
Niye aciqlandin birden-bire? Bawa salda meni.

(26.07.2013 / 01:18)
Hecne day


(26.07.2013 / 01:17)
Ne oldu?


(26.07.2013 / 01:15)


(26.07.2013 / 01:11)
Hee


(26.07.2013 / 01:08)
Eybi yox
.gif)

(26.07.2013 / 01:06)

Hmm uzur isteyirem


(26.07.2013 / 01:03)
Adimi boyuk herfle yaz (bu da sehv)
.gif)

(26.07.2013 / 00:49)
Yaxci edirsen melek xanim. Bundan sonra caliwacam sehv etmeyim. Sehv gorsen tez de))))

(26.07.2013 / 00:41)
ALLAH bagiwlasin Nurlan bey, biz kicik oxucular indiden sziin sehvlerinizi demeliyik ki gelecekde problem olmasin
.gif)
Cemi 19 şerh edilib
[1] 2 >>
Meqaleye qayıt