Şerh edirik:Cix get!

(26.07.2013 / 00:40)
Yaxwi gunahlandirma ozunu
.gif)

(26.07.2013 / 00:33)
twk,ama muellifi kimdi bilmirem,bu menim sehvimdi,internetdan göturmuwem ama yazilmamiwdi kimindi.

(26.07.2013 / 00:30)
Bu arada minnetdaram weir ucun Ulker baci

(26.07.2013 / 00:27)
Bilmek olar kimdi?
Bawqa weirlerini de tapib oxuyardim

(25.07.2013 / 23:00)
yox Melek muellifi men deyilem.

(25.07.2013 / 22:39)
Cooooox beyendim...Ulker xanim oz weirinizdi.?
Nemetov 
(25.07.2013 / 18:31)
hmmm qeweng
Cemi 7 şerh edilib
Meqaleye qayıt