Şerh edirik:Səni SənsizLikdə Necə Axtarım?

(27.07.2013 / 18:03)
Xanim beyendiyinize cox sevindim. Sizin kimi dinleyiciler bele gozel sozler yazanda insan yeni weir yazmaga ilhamlanir.
Hele yeterince weirlerim yoxdu inw. Bir az vaxt kecsin bu haqda fikirlewecem. Tewekkurler

(27.07.2013 / 17:46)
belke siz kitab cixarasiz bele gozel weirler itib batmasin

(27.07.2013 / 13:36)
Tewwwwwwekkkkur qaqa opurem. Oldu qaqam geliremmm))

(27.07.2013 / 13:31)
Qaqa bu senin şah eserin oldu bravo. Gel feyse bunu paylaşaq like 130-u keçecek

(27.07.2013 / 12:22)
Cox cox tewekkurler haminiza
_charli 
(27.07.2013 / 12:06)
Gewengdi.

(27.07.2013 / 12:03)
Paylarwdìgìn ücün sagol gözeldi

(27.07.2013 / 11:52)
Tewekkur xanim cox sag olun.
lola73 
(27.07.2013 / 11:35)
cox gozel werdir ureyine sagliq
Cemi 9 şerh edilib
Meqaleye qayıt