Şerh edirik:SENI SENI YENEDE SENI((

(27.07.2013 / 18:54)
eladi

(27.07.2013 / 17:50)
Bele demek asandi

(27.07.2013 / 17:48)
qewengdi

(27.07.2013 / 16:18)
ehh sevgi olmasa yasamagin ne menasi gozeldi ellerin var olsun

(27.07.2013 / 16:18)
ehh sevgi olmasa yasamagin ne menasi gozeldi ellerin var olsun

(27.07.2013 / 14:15)
Seni itirecem hergun,her seher,
Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt