Şerh edirik:Ureyim

(29.07.2013 / 20:45)
eladi)

(29.07.2013 / 17:54)
Siz sagolun sizden sonra yazmaga bawladim
Turkanem 
(29.07.2013 / 17:49)
Ureyine ve ellerine sagliq dostum cox gozeldi..ama qelbin yarali olmasin hec bir zaman inwallah.

(29.07.2013 / 17:33)
qewengdi,ellerive sagliq

(29.07.2013 / 16:45)
Ilk iwimdi inwallah beyenersiz
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt