Şerh edirik:Yawamaq neyime???

(03.08.2013 / 22:41)
tesekkue.
.gif)

(31.07.2013 / 23:34)
Weire sohbet yoxdu eladi. Amma qeweng deyil pisdi cox kederlendim.

(31.07.2013 / 13:27)
qewenggggg...

(31.07.2013 / 11:36)
qewengdi
[Conkisde_Paradice] 
(31.07.2013 / 10:42)
гяашангдир

(31.07.2013 / 10:08)
Eladi.ele bil menimcun yazilib ((
Ayli_Gecem 
(31.07.2013 / 09:54)
Cox beyendim ))
Cemi 7 şerh edilib
Meqaleye qayıt