Şerh edirik:SENI SEVDIYIME PEWMAN EYLEME
Nemetov 
(10.08.2013 / 18:30)
uje pewman oluram
Nemetov 
(31.07.2013 / 17:28)
amin INWALLAH
lola73 
(31.07.2013 / 16:53)
bunu oxuyan gozler xowbext oldugu kimi itihaf olunan insanda dunyanin xowbextidir.inwallah sevdiyinize pewman etmez canim
Nemetov 
(31.07.2013 / 16:43)
3 cu bend 2 ci setr 3 cu soz qonaq yox uwaq di
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt