Şerh edirik:Deyirlerki analar lay lay deyir her gece....
lola73 
(02.08.2013 / 18:24)
tesadufen bu wer dostunuza aid deyil ?tessuf edirem kaw hec bir uwaq anahec bir anada ovald itirmesin

(02.08.2013 / 14:58)
kovreldim.

(02.08.2013 / 12:34)
ALAH kimseni Anasiz etmesin,amin. elleriize sagliq cox gozel mukemme.
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt