Şerh edirik:GEL IMAM ZAMAN

(05.08.2013 / 19:40)
Bismilleh
Orxan qardashım, buranın ibadetinin başqa lezzeti var. Zindan bizim cennetimizdir qardaşım.
Maragsiz_heyat 
(05.08.2013 / 04:34)
Amin....

(05.08.2013 / 00:25)
Amin

(04.08.2013 / 22:19)
Ilahi amin.

(04.08.2013 / 21:02)
amin,insALLAH.

(04.08.2013 / 19:36)
Bismilleh lebbeyk
Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt