Şerh edirik:≈GÖZÜMƏ AYRILIQ TOZU DOLUBDUR≈ [Nüsret HESEN]

(05.08.2013 / 20:31)
Haminiz cox sagolun. Feys seyfeme de gözleyirem

(05.08.2013 / 18:02)
Sadece olaraq super,halal olsun!

(05.08.2013 / 10:10)
qewengdi...

(05.08.2013 / 06:58)
caliwin sevmeyin hecvaxt saxte insanlardi bizi yoldan cixaran aldaniriq her can deyene ama soraki pewmanciliqda fayda vermir.caliwagin o saxte insanlara qalib gelek

(05.08.2013 / 04:12)
sagol cox gozel weirdi aglatmaga bes etdi cox sagol

(05.08.2013 / 00:15)
Twk. Bu qeder inandirici yazdiqimi düwünmürdüm

(04.08.2013 / 23:55)
aglatdiz meni.........!

(04.08.2013 / 23:20)
Sagolun <3

(04.08.2013 / 23:04)
twk.cox gozeldi...

(04.08.2013 / 22:57)
Oğurlayan öz adına kopya eden atasını tanımır. Oxucularımdan üzr isteyirem
Cemi 10 şerh edilib
Meqaleye qayıt