Şerh edirik:Dostum, mehebbet isteme menden..

(16.08.2013 / 17:23)
kash bunu bir adama gondere bileydim, oxuyub, basha dusheydi.

(12.08.2013 / 20:14)
superdi.
[Conkisde_Paradice] 
(12.08.2013 / 13:24)
gozeldir

(12.08.2013 / 10:13)
Super ellerin sagliq

(12.08.2013 / 00:02)
superr..... ozuve layiqdi.xowuma geldi.bu arada kecmiwde olsa seninde bayramin mubarek!

(11.08.2013 / 22:40)
xosbext olasan

(11.08.2013 / 22:09)
ela...
Cemi 7 şerh edilib
Meqaleye qayıt