Şerh edirik:Etiraf Edirem Olerem Sensiz

(16.08.2013 / 22:58)
Twkler her kese. Qerara gelsem sizinlede paylawaram )

(16.08.2013 / 20:35)
Yaz oxuyacagiq xanim. Qizmetimizide vereceyik
_charli 
(16.08.2013 / 18:44)
Cox gozeldi.

(16.08.2013 / 16:16)
Bu eladi Oz weirleriniz yazin men oxuyacam

(16.08.2013 / 14:01)
Bura yazdiqlarimi ozum yazmamiwam. Amma ozumde weir yaziram. Ozumden bawqa hec kim oxumur onlari ))

(16.08.2013 / 10:03)
Crazy bu weiri ozunuz yazirsiz, ya haradansa kocurursuz?

(15.08.2013 / 21:43)
Beyendiyinize sevindim))

(15.08.2013 / 20:44)
suuupppeeer...

(15.08.2013 / 20:43)
suuupppeeer...

(15.08.2013 / 20:28)
Eladi..cox xosum geldi..twk
Cemi 12 şerh edilib
[1] 2 >>
Meqaleye qayıt