Şerh edirik:Yuxudan tez qalxmaq xeyirlidir O:-)

(19.09.2013 / 13:28)
Mukemmel..

(18.08.2013 / 23:21)
buuy? saat birde dururam ))))

(18.08.2013 / 13:19)
Xanim menden tez duran olmaz her gun senbe ve bazari cixmaqserti ile axsam saat 01:45 de yatiram seher ssaat 05 : 45 de qalxiram ve meni telefondan basqa hec kes yuxudan oyatmir

(18.08.2013 / 13:16)
Xanim menden tez duran olmaz

(18.08.2013 / 12:52)
Xanim menden tez duran olmaz
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt