Şerh edirik:"Men xosbext deyilemki..." (Xezer Suleymanli).

(30.08.2013 / 00:05)
Hmm.xowbext olmayan ama xowbext olmaga calwanlar coxdu

(21.08.2013 / 12:42)
Qesengdi

(20.08.2013 / 23:33)
Supper

(20.08.2013 / 18:58)
qewengdi...

(20.08.2013 / 17:00)
her seyim var amma eslinde hec neyim yoxdu.men sadece xosbext rolunu oynamaga mecbur bir bedbextem

(20.08.2013 / 16:59)
her seyim var amma eslinde hec neyim yoxdu.men sadece xosbext rolunu oynamaga mecbur bir bedbextem
Zeliha 
(20.08.2013 / 16:53)
cox gozel werdi super

(20.08.2013 / 15:44)
super super !!! twk.
Cemi 8 şerh edilib
Meqaleye qayıt