Şerh edirik:CEHENNEME GEDEN MÖMİN.

(23.08.2013 / 07:29)
Allahın adı ile.
Assalamu aleykum. Eger istesez o yazılanların cefengiyyat olmadığın size sübut ede bilerem.

(23.08.2013 / 00:23)
Sozlerinde heqiqet var ama yarisindan coxu cefengiyatdir

(22.08.2013 / 23:33)
hmm.. bilmirdim oyrendim

(22.08.2013 / 19:49)
amin insALLAH.ALLAH razi olsun sizden

(22.08.2013 / 18:15)
Bismilleh.
ilahi amin
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt