Şerh edirik:PUL YOXSA INSANLIQ?

(03.01.2014 / 22:34)
heqiqetden cox gozel yazmisan ellerine sagliq mence varlinin evveli kasib olur sonradan oz pis gunun yaddan cixaran insan sadece insanlgin unudur

(01.11.2013 / 09:01)
ama indi insani puluna gore sayirlar

(12.09.2013 / 21:13)
LA İLLAHA İLLALLAH

(29.08.2013 / 20:38)
Çox düzgün yazmısınız ellernıze sağlıq.onu bilinki pul geldi gederdi ama onuda yatda saxlayin ki aglin varsa demeli pulunda var.

(29.08.2013 / 15:01)
ellerinize sagliq alim olmaq asandir insan olmaq cetin

(29.08.2013 / 14:57)
necede gozel yazmisiz tewekkurler
Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt