Şerh edirik:Letife severler buyurun

(25.10.2013 / 14:03)
Superidi tewekkur

(05.09.2013 / 22:57)
Beledee tsk

(05.09.2013 / 20:29)
guldumeee :) ...yuxaridaki Baci qardash sohbetini oxuyanda,bacim yadima dushdu "-dunyalar gozelim, menim koyneyimi utuluyeer?" "-el chek ifrite,onsuzda utuluyen deyilem" :D

(05.09.2013 / 14:00)
Tekrarlar olmasaydi ela olardi axirda bir ikisi ela idi guldum tesekkur. :)
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt