Şerh edirik:En eziz kitabim Qurandir menim

(11.09.2013 / 23:00)
Bismilleh
Allah razi olsun

(10.09.2013 / 14:44)
twk xowdu ulker

(10.09.2013 / 13:59)
min wukur Tanriya bize 2 emanet qoyub Peyqemberimiz(s.a.v.s) Qurani-Kerim ve Ehli Beyti,gelin Qoruyaq bu emanleri. Senede twk bu gozel sozler ucun.

(10.09.2013 / 13:08)
♥
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt