Şerh edirik:Asl sevgi.

(12.09.2013 / 14:58)
Kewke bileydi butun bewer.

(12.09.2013 / 10:21)
Teşekkür kardeşim, inshaallah beceririz bişeyler.

(12.09.2013 / 10:06)
Xoş geldin exican, ağa saqefi seni bur getirmeyle doğru seçi, etmiş.

(11.09.2013 / 22:54)
Bismilleh..Beli duzdur..

(11.09.2013 / 17:13)
Teşekkür

(11.09.2013 / 16:15)
duzdur
Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt