Şerh edirik:Gozel.dua

(12.09.2013 / 12:48)
Bu selefi yene geldi..... Qardaw duz diyir Allahın vedi var kafirin dusaı musteceb deyil. Buda selefi olduguna göre kafirdir. Bes niye amin deyey???

(12.09.2013 / 11:31)
Men mucahiddin qardawimla raziyam.

(12.09.2013 / 07:35)
Bu adam vehabiidir ve Allah kfirlerin duasını kabuul etmeyeceyi hakda Kurani Kerimde belirtiyor.

(12.09.2013 / 01:52)
On ne dexli vare kimlerden dua yazdi? Insan oz icinden gelen dua mence en gozelidi

(11.09.2013 / 17:47)
Allahın adıyla.
Ahlibeyt eleyhimussalamdan dualar yazsan daha güzel olurdu. Çünki biz duanı nasıl edicemizi bile onlardan taklid etmeliyiz, ziira onlardır her ilmin hakiki habercisi.
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt